mammalamma.blogg.se

En blogg om en helt vanlig mamma och hennes liv, tankar och åsikter.

Mammalammas första lilla inlägg

Kategori: Allmänt

Nä nu får det vara hög tid att jag börjar blogga igen. Det var en stor del av mitt liv förut, att läsa och skriva.
Sedan slutade jag efter några händelser i mitt liv. Senaste året har jag funderar på att börja igen, funderat vart jag skall blogga, bloggnamn och innehåll. Skall jag hålla mig till ett ämne eller flera, vad skall då bloggen heta osv.
 
Här på denna blogg skriver jag enbart om mina psikter som mamma, allt om rör sig om det. Då jag kommer på mig att ha åsikter om mycket vad gäller just detta liv (ja jag är mamma själv) så var det självklart att jag måste ha en mammablogg=)
 
Jag läser några bloggar skrivna av andra mammor, kommer förmodligen kommentera deras inlägg om vissa åikter, men kommentarerna blir inlägg här såklart.
Jag vill bara få ur mig mina tankar.
 
Jag får designa om min lilla blogg när jag har tod, ork och lust. Smart att starta en blogg när jag börjar få mycket att göra, lagom till sommarens start.
 
 
Kommentera inlägget här: